Popis pozice
Jako Projektový manažer budete koordinovat práce projektového týmu a sledovat úkoly každého člena. Budete organizovat analýzu podnikových procesů a dat a realizaci doporučení týmu. Součástí vaší práce bude i koordinace požadavků na programové úpravy a projednávání jejich zavedení. Budete zákazníkovi předávat části díla nebo celé dílo. Budete také vést dokumentaci projektu.
Budete spolupracovat s obchodníky při prodejních aktivitách a při přípravě nabídek. Budete s ostatními kolegy pracovat na formování projektového týmu a řídit zpracování úvodní studie projektu.
V průběhu projektu budete řešit nestandardní situace projektu. Budete zodpovědný/á za kvalitu projektu z hlediska termínu, cílů a nákladů. Budete organizovat interní schůzky projektového týmu a řídícího výboru. Také budete analyzovat případná zpoždění realizace, zvýšení rozpočtu nebo nedodržení kvality a přijímat opatření vedoucí k předcházení těmto situacím. Budete organizovat projektové schůzky u zákazníka a provádět pravidelná hodnocení projektu a všech členů projektového týmu. Budete provádět věcnou dekompozici cílů projektu do jednotlivých etap projektu, vytvářet jeho časový plán, plán nákladů a identifikovat odchylky od plánu, včetně návrhu a realizace nápravných opatření.
Budete poskytovat informace o průběhu realizace projektu a vyhodnocovat rizika projektu. Na základě vašich zkušeností budete také doporučovat další rozvoj naší metodiky řízení projektu.
Co požadujeme
Tuto pozici obsazujeme ve dvou stupních seniority – Junior projektový manažer a Senior projektový manažer, přičemž uchzeči o pozici Senior musí doložit alespoň 3 roky prokazatelné praxe na obdobné pozici.
Tato pozice je spojena s následujícími požadavky:
- Znalost teorie řízení projektů a nástrojů řízení
- Znalost MS Office
Výhodou je dále znalost podnikových procesů výrobní organizace, základní přehled o implementovaných řešeních a zkušenosti v jednání s dodavateli a zákazníky.
Na všechny naše zaměstnance na podobných pozicích navíc máme následující požadavky:
- angličtina na dobré komunikační úrovni
- ochota cestovat – projekty v zahraničí jako v USA nebo v Japonsku
- schopnost práce v týmu
- aktivní využívání vlastních odborných znalostí
- schopnost analyzovat a řešit problémy
Co nabízíme
Novým kolegům nabízíme zajímavou práci v moderním prostředí, umožňující odborný i kariérní růst v zázemí stabilní firmy s 25-letou historií a přátelským kolektivem.
Kandidátům na pozici Projektový manažer navíc nabízíme tyto benefity:
- Po zkušební době možnost home office
- Po zkušební době možnost přidělení automobilu i k soukromým účelům
- 3 dny zdravotního volna bez udání důvodu
Motivující platové ohodnocení, peněžitý příspěvek na stravování a týden dovolené navíc. Termín nástupu možný ihned nebo dle dohody.
O společnosti LOGIS
LOGIS je výrobce softwaru, který pomáhá výrobním podnikům zlepšovat jejich konkurenceschopnost tím, že zásadním způsobem zvyšuje efektivitu jejich výroby a zároveň zlepšuje zákaznickou spokojenost. Těchto zlepšení je dosaženo plánováním výroby.
Jako příklad uveďme, že plánujeme výrobu pro 3 z 10 největších hutních podniků na světě a poptávka po našich službách se rok od roku zvyšuje.
Pět týdnů dovolené, peněžitý příspěvek na stravování, flexibilní pracovní hodiny, motivující ohodnocení, velké monitory, kvalitní káva zdarma, přátelský kolektiv – a to není vše. LOGIS je zkrátka skvělé místo pro práci.
Pokud hledáte příležitost růst při řešení náročných úkolů a vyvíjet produkt s vysokou přidanou hodnotou, LOGIS je pro vás to pravé místo.